当前位置: 首页 >阅读> 英语阅读

双语美文: A Red Red Rose 一朵红玫瑰

2018-08-21 来源:国外网站推荐 - 由[国外网站大全]整理 137

A Red, Red Rose

我的爱人像朵红红的玫瑰

O my Luve is like a red, red rose

呵,我的爱人像朵红红的玫瑰,

That’s newly sprung in June;

六月里迎风初开;

O my Luve is like the melody

呵,我的爱人像支甜甜的曲子,

That’s sweetly played in tune.

奏得和谐又合拍。

双语美文: A Red Red Rose 一朵红玫瑰


As fair art thou, my bonnie lass,

我的好姑娘,多么美丽的人儿!

So deep in luve am I;

请看我,多么深挚的爱情!

And I will luve thee still, my dear,

亲爱的,我永远爱你,

Till a’ the seas gang dry.

纵使大海干枯水流尽。

Till a’ the seas gang dry, my dear,

纵使大海干枯水流。?/p>

And the rocks melt wi’ the sun;

太阳将岩石烧作灰尘,

I will love thee still, my dear,

亲爱的,我永远爱你,

While the sands o’ life shall run.

只要我一息犹存。

And fare thee weel, my only luve!

珍重吧,我唯一的爱人,

And fare thee weel awhile!

珍重吧,让我们暂时别离,

And I will come again, my luve,

但我定要回来,

Though it were ten thousand mile.

哪怕千里万里。


推荐阅读

  • 一周热门

  • 小编推荐

  • 最新收录